Sorte
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Which side is gonna be yours..?
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Jessica, half-Vampire

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jessica
Half-vampier
Jessica


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 10-01-10

Persoonlijke informatie
Leeftijd: I look like 17, but..
Special Power: Gevoelens beheersen, Zowel fysiek als psychisch
Partner: I'm not good enough..

Jessica, half-Vampire Empty
BerichtOnderwerp: Jessica, half-Vampire   Jessica, half-Vampire I_icon_minitimedi jan 12, 2010 7:10 pm

Hallo, mijn naam is Jessica. Ik ben.. Ik bedoel líjk zeventien. Eigenlijk ben ik dat nog lang niet. Ik word nu niet meer ouder, door het feit dat ik een half-vampier ben. Ik vind het vréselijk. Nouja, ehm.. Mijn ouders zijn niet in dit gebied. Ze zijn.. Ver weg. Nouja, ehm.. Ik kan, zoals elke half-vampier, overleven met elk voedsel. Ik houd van het jagen, maar ik doe het niet vaak. Alleen als ik energie-teveel heb. Ik was zelf liever geen vampier geweest, maarja.. Er is niks meer aan te doen. Ik zorg er voor dat geen mens te weten komt dat ik een vampier ben. Ze zien het ook niet snel: Zoals bij elke half-vampier is mijn huid zacht en warm, en zijn mijn ogen niet rood. Dus, ik kan het makkelijk verbergen. Ehm.. Oja. Ik heb een speciale kracht. Ik kan je gevoelens beheersen door naar je te kijken. Hiermee heb ik het over fysieke gevoelens, zoals pijn, maar ook de innerlijke gevoelens - emotie's, dus -, zoals verdriet. Nouja, dat was het wel weer..

xx Jess.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sorte.actieforum.com
 
Jessica, half-Vampire
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Half-Vampieren

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Sorte :: Off-RPG :: Voorstellen :: Vampieren-
Ga naar: