Sorte
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Which side is gonna be yours..?
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het ONZIN-topic

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Leech
Vampier
Leech


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 12-01-10

Persoonlijke informatie
Leeftijd: 16
Special Power: Kan door middel via huidelijk contact iemand's verleden 'zien', hij kan dat ook bij zichzelf doen.
Partner: I love her and that's the beginning of everything..

Het ONZIN-topic Empty
BerichtOnderwerp: Het ONZIN-topic   Het ONZIN-topic I_icon_minitimezo jan 17, 2010 10:43 pm

Omdat er nog geen onzintopic was terwijl er bij de beschrijving van Klepplek stond dat die er WEL was, heb ik er dus eentje aangemaakt en die meteen tot sticky/belangrijk gepromoveerd omdat ik moderator ben en degene die dit leest vast niet, behalve als je een admin bent zoals Kiki of Tutu of een hacker, want als je dat laatste bent is dat heel stom want dan ben je vast een domme kluizenaar, in een klein kamertje in een kasteel waar misschien doornroosje zich aan het spinnenwiel heeft geprikt want dat sprookje bestaat niet zoals hackers dus hackers bestaan alleen in sprookjes, maar ze bestaan ook in het echt hoor want ik heb een keer meegemaakt dat mijn account van een spel is gehackt en dat ervan veel dingen weg zijn, dus dat is ook niet leuk en dus moeten de mensen hierzo meer beveiligingen maken want anders worden die gehackt door de hackers in sprookjes die eigenlijk kluizenaars zijn en in een klein kamertje in een kasteel waar misschien doornroosje zich aan het spinnenwiel heeft geprikt of door de echte hackers in deze echte wereld vol gebouwen die elke dag worden geexplodeert omdat ze toch niks waard zijn net zoals dat ene gebouw in dubai, de stad die failliet is door een gebouw van meer dan 250 verdiepingen en waar toch niemand in gaat wonen omdat het toch een duur gebouw is en er geen mooi uitzicht is en het groter is dan de eifeltoren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiki
Vampier
Kiki


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 10-01-10

Persoonlijke informatie
Leeftijd: 16 Jaar.
Special Power:
Partner:

Het ONZIN-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ONZIN-topic   Het ONZIN-topic I_icon_minitimezo jan 17, 2010 11:03 pm

Leech schreef:
Omdat er nog geen onzintopic was terwijl er bij de beschrijving van Klepplek stond dat die er WEL was, heb ik er dus eentje aangemaakt en die meteen tot sticky/belangrijk gepromoveerd omdat ik moderator ben en degene die dit leest vast niet, behalve als je een admin bent zoals Kiki of Tutu of een hacker, want als je dat laatste bent is dat heel stom want dan ben je vast een domme kluizenaar, in een klein kamertje in een kasteel waar misschien doornroosje zich aan het spinnenwiel heeft geprikt want dat sprookje bestaat niet zoals hackers dus hackers bestaan alleen in sprookjes, maar ze bestaan ook in het echt hoor want ik heb een keer meegemaakt dat mijn account van een spel is gehackt en dat ervan veel dingen weg zijn, dus dat is ook niet leuk en dus moeten de mensen hierzo meer beveiligingen maken want anders worden die gehackt door de hackers in sprookjes die eigenlijk kluizenaars zijn en in een klein kamertje in een kasteel waar misschien doornroosje zich aan het spinnenwiel heeft geprikt of door de echte hackers in deze echte wereld vol gebouwen die elke dag worden geexplodeert omdat ze toch niks waard zijn net zoals dat ene gebouw in dubai, de stad die failliet is door een gebouw van meer dan 250 verdiepingen en waar toch niemand in gaat wonen omdat het toch een duur gebouw is en er geen mooi uitzicht is en het groter is dan de eifeltoren.

Kijk kijk leeuwtje! :3
Da's pure onzin! :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Leech
Vampier
Leech


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 12-01-10

Persoonlijke informatie
Leeftijd: 16
Special Power: Kan door middel via huidelijk contact iemand's verleden 'zien', hij kan dat ook bij zichzelf doen.
Partner: I love her and that's the beginning of everything..

Het ONZIN-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ONZIN-topic   Het ONZIN-topic I_icon_minitimezo jan 17, 2010 11:04 pm

Weet ik, het is ook bijna kerstmis. DUS.
En ik had er gewoon even zin in. De eiffeltoren is gewoon Hawt, net zoals Leeuwtje <3.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiki
Vampier
Kiki


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 10-01-10

Persoonlijke informatie
Leeftijd: 16 Jaar.
Special Power:
Partner:

Het ONZIN-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ONZIN-topic   Het ONZIN-topic I_icon_minitimezo jan 17, 2010 11:06 pm

EIFFELTOREN <3
Het is bijna kerst .. snel kerst cadeau's kopen hé Leeuw! :3 Zullen we samen gaan dan maar? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Leech
Vampier
Leech


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 12-01-10

Persoonlijke informatie
Leeftijd: 16
Special Power: Kan door middel via huidelijk contact iemand's verleden 'zien', hij kan dat ook bij zichzelf doen.
Partner: I love her and that's the beginning of everything..

Het ONZIN-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ONZIN-topic   Het ONZIN-topic I_icon_minitimezo jan 17, 2010 11:08 pm

Jahoor. NIET MIJ BIJTEN. Ik zie de krantenkoppen al voor me: 'Kip bijt leeuw' XD.
En straks dan lig ik daar bloedend op de grond. En dan word ik weer aangereden door een vrachtauto en word jij gek. XD
EIFFELTOREN ROCKS HARDER DAN TAYLOR. Muhaha. XD
Weetje, Jackson Rathbone is ook wel hawt heur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiki
Vampier
Kiki


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 10-01-10

Persoonlijke informatie
Leeftijd: 16 Jaar.
Special Power:
Partner:

Het ONZIN-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ONZIN-topic   Het ONZIN-topic I_icon_minitimezo jan 17, 2010 11:11 pm

Ik lik alles wel op :3 Ik zie de krant van de dag ernaar al voor me: 'Kip likt Leeuw op!' <3
NEENEENEENEENEE! Rebecca! Jij liegt té slecht! I want Taylor, nothing ownt harder then he! :3 *Maakt een dissend geluidje!*
NEE! Jackson is eng .. I don't know why .. exactly :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Leech
Vampier
Leech


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 12-01-10

Persoonlijke informatie
Leeftijd: 16
Special Power: Kan door middel via huidelijk contact iemand's verleden 'zien', hij kan dat ook bij zichzelf doen.
Partner: I love her and that's the beginning of everything..

Het ONZIN-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ONZIN-topic   Het ONZIN-topic I_icon_minitimezo jan 17, 2010 11:14 pm

Hm.. Kip likt Leeuw op is minder leuk dan Kip bijt leeuw hoor. En sorry van dat Taylording. Maar een eiffeltoren is wel de hardste rocker van alle gebouwen, toch? Anders dan ga ik huilen. En Jackson is niet eng, net zoals Jasper Hale mega hawt is als personage. Muhaha. Maar ik snap het wel als jij Taylor leuker vind. Toch hoor ik bij Team Seth, hij is vrienden met vampiers. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiki
Vampier
Kiki


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 10-01-10

Persoonlijke informatie
Leeftijd: 16 Jaar.
Special Power:
Partner:

Het ONZIN-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ONZIN-topic   Het ONZIN-topic I_icon_minitimezo jan 17, 2010 11:17 pm

NEE! :3
Seth is dé overloper van de wolfjes :@ Taylor is lekker (a)
Maar goed .. Kip bijt Leeuw onwt harder denk ik .. :s Ach ja :3 Alles op zijn tijd! :]
Jasper is eng! Het lijt alsof hij altijd pijn heeft! :'] De toren van Pisa is eng .. en dat ding in Brussel ook .. dus ja, ik moet je bij deze gelijk geven Leeuwtjâh :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Leech
Vampier
Leech


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 12-01-10

Persoonlijke informatie
Leeftijd: 16
Special Power: Kan door middel via huidelijk contact iemand's verleden 'zien', hij kan dat ook bij zichzelf doen.
Partner: I love her and that's the beginning of everything..

Het ONZIN-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ONZIN-topic   Het ONZIN-topic I_icon_minitimezo jan 17, 2010 11:20 pm

Maar dat dat Jasper altijd pijn lijkt te hebben komt omdat 'hij nog niet zolang vegentarisch is.' DUH. En inderdaad is de toren van Pisa eng, dat ding staat scheef behalve boven. *krijgt rilling over het lijf*
PERSOONLIJK vind ik Michael Jackson ook eng, met zijn nep neus die een keer voor de camera af viel. echt IEWL. Maarja, dat is mijn mening.

Dit moet even: IK BEN EEN KLEIN GEEL VISJE IN DE ZEE VAN BLAAAUUUUWW. Yeah <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiki
Vampier
Kiki


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 10-01-10

Persoonlijke informatie
Leeftijd: 16 Jaar.
Special Power:
Partner:

Het ONZIN-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ONZIN-topic   Het ONZIN-topic I_icon_minitimezo jan 17, 2010 11:23 pm

IEUWL? REALLY? Jakkes ..
IK BEN EEN BLAUW VISJE IN EEN ZEE VAN GEEEELL <3
Naja .. mijn onzinnigheid is op 0.o
Terug naar boven Ga naar beneden
Leech
Vampier
Leech


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 12-01-10

Persoonlijke informatie
Leeftijd: 16
Special Power: Kan door middel via huidelijk contact iemand's verleden 'zien', hij kan dat ook bij zichzelf doen.
Partner: I love her and that's the beginning of everything..

Het ONZIN-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ONZIN-topic   Het ONZIN-topic I_icon_minitimezo jan 17, 2010 11:29 pm

ECHT WAAR! HEEL WAAR! Gelukkig heb ik het nog niet gezien <3
Nu weet ik niks meer om te zeggen. Ohja: COWBOY COOKIE.. BLAHBLAH.. COWBOY COOKIE JIPPIE JIPPIE JEEHAW. Yay. XD
Nu weet ik ECHT niks meer. Behalve dat ik dit dan schrijf maarja dat is toch raar. IK MOET DE 100 BERICHTEN D:.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiki
Vampier
Kiki


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 10-01-10

Persoonlijke informatie
Leeftijd: 16 Jaar.
Special Power:
Partner:

Het ONZIN-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ONZIN-topic   Het ONZIN-topic I_icon_minitimezo jan 17, 2010 11:32 pm

Wtf? Die aflevering heb ik vandaag ook gezien. COWBOY COOKIE JIPPIE JIPPIE JEEEHAAWW! :3 *Springt samen met Rebecca op een paar* YEEHAAA! :3
Oké *Kijkt dom vooruit* Ik weet ook niets meer .. *Kwijl*
WC-PAPIER! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Leech
Vampier
Leech


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 12-01-10

Persoonlijke informatie
Leeftijd: 16
Special Power: Kan door middel via huidelijk contact iemand's verleden 'zien', hij kan dat ook bij zichzelf doen.
Partner: I love her and that's the beginning of everything..

Het ONZIN-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ONZIN-topic   Het ONZIN-topic I_icon_minitimema jan 18, 2010 12:06 am

Whieeee! oh. Ander onderwerp..
WCPAPIER IS ZO HOT DAT HET IN DE WC VERDWIJNT EN IN HET RIOOL TERECHT KOMT MET ALLIGATORS. Yeah. <3
Zonder WC-papier was de wereld stom en zonder hygiëne. Wie heeft eigenlijk het/de (WELKE IS HET NOU?) WC-papier uitgevonden? D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiki
Vampier
Kiki


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 10-01-10

Persoonlijke informatie
Leeftijd: 16 Jaar.
Special Power:
Partner:

Het ONZIN-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ONZIN-topic   Het ONZIN-topic I_icon_minitimema jan 18, 2010 12:28 am

Geen idee maar het is HET wc papier!
Oh god .. posten vanaf je ds zuigt .. T~T
Terug naar boven Ga naar beneden
Leech
Vampier
Leech


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 12-01-10

Persoonlijke informatie
Leeftijd: 16
Special Power: Kan door middel via huidelijk contact iemand's verleden 'zien', hij kan dat ook bij zichzelf doen.
Partner: I love her and that's the beginning of everything..

Het ONZIN-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ONZIN-topic   Het ONZIN-topic I_icon_minitimema jan 18, 2010 12:30 am

Waarom geen de? Dat klinkt leuker D:.
OEH IK HEB AL 35 BERICHTEN! En jij had er eerst 9 en nu 20, heb jij valsgespeeld en je postaccount veranderd? :O
JIJ JIJ!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiki
Vampier
Kiki


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 10-01-10

Persoonlijke informatie
Leeftijd: 16 Jaar.
Special Power:
Partner:

Het ONZIN-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ONZIN-topic   Het ONZIN-topic I_icon_minitimewo jan 20, 2010 9:52 pm

IK SPEEL NÓOIT VALS, HOE KUN JE DAt DenKEN VAN ME! <3
Ofcourse speel ik vals (a) :3 I'm Pure Evil Blood! :3
IK WÉET NIET EENS HOE JE DAT VERANDERD! GEK KIND! :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Leech
Vampier
Leech


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 12-01-10

Persoonlijke informatie
Leeftijd: 16
Special Power: Kan door middel via huidelijk contact iemand's verleden 'zien', hij kan dat ook bij zichzelf doen.
Partner: I love her and that's the beginning of everything..

Het ONZIN-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ONZIN-topic   Het ONZIN-topic I_icon_minitimewo jan 20, 2010 9:53 pm

Volgensmij kan je dat niet eens veranderen. XD
En ik ben niet gek, HOE DURF JE DAT VAN ME TE DENKEN!
#&#%^*^&#%$&&@)@*&#(
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiki
Vampier
Kiki


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 10-01-10

Persoonlijke informatie
Leeftijd: 16 Jaar.
Special Power:
Partner:

Het ONZIN-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ONZIN-topic   Het ONZIN-topic I_icon_minitimeza jan 23, 2010 2:20 pm

OOHHOOHHH JIJ BENT ECHT WEL GEK! KNETTER GEK ZELFS! HAD JE WAT DAN?! HEHE KOM MAAR OP! :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Leech
Vampier
Leech


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 12-01-10

Persoonlijke informatie
Leeftijd: 16
Special Power: Kan door middel via huidelijk contact iemand's verleden 'zien', hij kan dat ook bij zichzelf doen.
Partner: I love her and that's the beginning of everything..

Het ONZIN-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ONZIN-topic   Het ONZIN-topic I_icon_minitimezo feb 07, 2010 2:23 pm

Haai allemaaltjes. Lekker weertje he?
Alleen ik vind dat de zon wat minder moet schijnen, veel te fel voor mij D:
@hierboven: SORRY DAT WAS NIET DE BEDOELING. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuuki
Half-vampier
Yuuki


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 13-01-10

Persoonlijke informatie
Leeftijd: 16 jaar
Special Power: moet ze nog ontdekken :P
Partner: My love for you never stops Leech

Het ONZIN-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ONZIN-topic   Het ONZIN-topic I_icon_minitimezo feb 07, 2010 4:05 pm

Het is veels te stil op Sorte Sad *snik snuif roggel xD*
Waar blijven alle mensjes figuren? Nahja zolang Rebecca met Leech blijft posten ben ik blij (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Leech
Vampier
Leech


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 12-01-10

Persoonlijke informatie
Leeftijd: 16
Special Power: Kan door middel via huidelijk contact iemand's verleden 'zien', hij kan dat ook bij zichzelf doen.
Partner: I love her and that's the beginning of everything..

Het ONZIN-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ONZIN-topic   Het ONZIN-topic I_icon_minitimezo feb 07, 2010 4:35 pm

Bijna iedereen is dit forum gewoon vergeten *snif snif*. D:
JULLIE MOETEN BOETEN.
BOETEN ZEG IK JE!
Een boete van 0 euries XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiki
Vampier
Kiki


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 10-01-10

Persoonlijke informatie
Leeftijd: 16 Jaar.
Special Power:
Partner:

Het ONZIN-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ONZIN-topic   Het ONZIN-topic I_icon_minitimezo feb 07, 2010 5:19 pm

DAS VEEL TE DUUR?! WAT DENK JE WEL NIET REBECCA! ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Leech
Vampier
Leech


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 12-01-10

Persoonlijke informatie
Leeftijd: 16
Special Power: Kan door middel via huidelijk contact iemand's verleden 'zien', hij kan dat ook bij zichzelf doen.
Partner: I love her and that's the beginning of everything..

Het ONZIN-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ONZIN-topic   Het ONZIN-topic I_icon_minitimezo feb 07, 2010 5:26 pm

IK DENK ALLES. MUHAHAHAHAHA. >=D
EN HET IS VEEL TE DUUR, DAAROM WORD HET NOG DUURDER!
VANAF NU IS HET 0,10 EURIE'S! 10 CENT MEER!
MUHAHAHAHAHA.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het ONZIN-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ONZIN-topic   Het ONZIN-topic I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het ONZIN-topic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Sorte :: Off-RPG :: Off-Game :: Klepplek-
Ga naar: